W dziedzinie reklamy wymyślono już wiele. Dzisiaj kampanię i jej narzędzia można dostosować nawet do ściele określonej grupy odbiorców dóbr i usług świadczonych przez firmę. Jednak ludzie coraz mniej chętnie reagują na organizowane akcje i przedsięwzięcia.
Co w takim razie zrobić? Eksperci podpowiadają, żeby postawić na tanie długopisy reklamowe, dzięki którym można podnieść świadomość marki. Innymi słowy: więcej ludzi (potencjalnych klientów) będzie kojarzyć nazwę naszego przedsiębiorstwa i jego ofertę, np. sprzęt i usługi komputerowe, karmy dla gołębi, projektowanie domów, odzież, obuwie, sprzęt sportowy.
Na powierzchni nośnika poza logotypem oraz nazwą firmy powinien znaleźć się adres strony internetowej. Dzisiaj zdecydowana większość z nas właśnie w sieci szuka informacji o produktach i usługach, opinii o sklepach, dostawcach, wykonawcach i podmiotach gospodarczych.
Tanie długopisy reklamowe zachęcą osoby nimi obdarowane do odwiedzenia witryny, która jest 24-godzinną reklamą. To klient podejmuje decyzję, kiedy wejdzie na stronę i zapozna się ofertą oraz - być może - dokona zakupów online lub odwiedzi sklep stacjonarny.
Dlaczego tanie długopisy reklamowe są skutecznym narzędziem? Powód jest prosty: